消息及活動
活動亮點
智慧科技在城市發展建設中應用與實務學術論壇

🌟 智慧科技在城市發展建設中應用與實務學術論壇已經圓滿結束!🌟

感謝八位來自遼寧建築職業學院的工程學院長及教授蒞臨,我哋一齊探討科技在智慧城市發展中嘅應用同實踐🏙️並且參觀咗我哋智慧城市創新中心同STEAM教育中心,了解學生喺智慧城市創新項目方面既發展,佢地亦都親身體驗咗STEAM教育中心嘅虛擬實境(VR)訓練。

🧑🏻‍🔧👩🏻‍🔧 呢個論壇係一個絕佳嘅機會,促進兩地城市之間嘅知識交流同合作,希望未來有更多相關嘅交流🤝🏻

21 Nov 2023
Smart City Innovation Centre, IVE(Tsing Yi)
學術論壇
返回
SUBSCRIBE TO OUR NEWSLETTER
Signup for our newsletter to get the latest news, updates and amazing offers delivered directly in your inbox.