STEM AT VTC
STEM夏令營
Class B (暫時停止申請)

VTC STEM教育中心將舉辦為期兩天的日營『STEM客「創」 STEM@thon』,活動以創客馬拉松形式進行。

參加者需以隊伍單位在限時內設計和組裝獨一無二的智能車,並透過駕駛模擬器體驗在賽道上進行比賽。他們會學習基礎STEM的知識和技能,例如:機械設計、編程、圖像識別和人工智能,再應用在設計和制定創新的團隊方案以完成指定比賽任務。通過隊員交流合作,參加者可建立團隊合作和解難能力。

歡迎各中二至中五學生報名參加,詳情請參閱報名表格。

Schedule:
Class B (暫時停止申請)
13, 14 August 2020
VTC STEM Education Centre
Secondary (Form 2-5)
HK$500 per head (Materials, lunch and site transportation costs are included)

申請已截止
返回
SUBSCRIBE TO OUR NEWSLETTER
Signup for our newsletter to get the latest news, updates and amazing offers delivered directly in your inbox.