NEWS AND EVENTS
EVENT HIGHLIGHTS
九龍灣青年學院開放日

今日係九龍灣青年學院嘅開放日,我哋STEAM教育中心參觀作為其中一個參觀地點,好高興能夠有好多不同學生級朋友們到來參觀,體驗VR應用程式感受各種不同的職業,以及有智能機械臂比賽,學生們玩得既投入又刺激! 此外我哋亦介紹STEAM教育中心不同嘅展品,包括Digital Twin數位雙生機械臂以及智能回收箱,讓學生瞭解更多有關AI人工智能級物聯網科技嘅應用。

1 Mar 2024
STEAM Education Centre, IVE(Kowloon Bay)
Open Day
Back
SUBSCRIBE TO OUR NEWSLETTER
Signup for our newsletter to get the latest news, updates and amazing offers delivered directly in your inbox.